Wracamy po krótkiej przerwie i to ze zdwojoną siłą 🙂
Za oknem wiosna powoli się rozkręca, chociaż w tym roku jakoś tak wolniej niż rok temu, a w Japonii już prawie po hanami (jap. 花見, dosł. „oglądanie kwiatów”).
Dla tych z Was, którzy nie wiedzą czym jest hanami (i nie kliknęli jeszcze w odnośnik w poprzednim nawiasie), to polecamy jeden z ostatnich odcinków daily vlog’a filozofa naszych czasów Krzysztofa Gonciarza 😉 i wszystko będzie jasne.
A skoro o Japonii mowa, to przypomniał się nam tematyczny podcast – tak, dzisiaj dużo „nowych” technologii we wpisie. Tematyczny, ponieważ dotyczący rynku nieruchomości.
We’re talking about the huge demand for new homes in Japan. Now, when you hear that phrase – “a huge demand for new homes” – you probably think it’s because of either a booming economy or a growing population, maybe both.
Czy nie widzicie pewnych podobieństw z naszym rynkiem mieszkaniowym?
Mamy nadzieję, że tak jak my, polubicie Freakonomics Radio.
Gorąco polecamy i życzymy udanego hanami.